NÁŠ TÝM / ŠUMPERK

DSC_3265.jpg
VĚRA ŠLOSÁROVÁ

Vedoucí pečující osoba, lektorka angličtiny

„Díky času strávenému s mými dětmi jsem si uvědomila, že mě tato práce naplňuje. Je krásné ukazovat jim nové věci, učit je poznávat svět i angličtinu jako druhý jazyk.“

Strávila  8 let v USA, kde získala špičkové certifikované znalosti anglického jazyka ověřené především praxí. Svými schopnostmi předávat jazyk dětem hrou, ale i znalostí hry na několik hudebních nástrojů bude jistě příjemným průvodcem dětí v dětské skupině. Sama má tři děti. Má ráda přírodu a místo, kde si nejvíc odpočine je zahrada. Ráda by dětem předala své zkušenosti při péči o školní zahradu a její rostliny.

Studium (aktuální): 

Soukromá střední škola pedagogiky a sociálních služeb, s.r.o., obor: Předškolní a mimoškolní pedagogika

Semináře:

- Výchova srdcem

- Logopedie u dětí předškolního věku

- Jak rozumět dětským i svým emocím? Jak pracovat s dětskými emocemi a podporovat emoční inteligenci dětí

- Osobnostně sociální rozvoj dítěte předškolního věku

- Praktické využití logopedických technik v dětských skupinách

- Děti se speciálními potřebami: péče o "hyperaktivní děti"

- Využití terapeutických metod k podpoře dítěte

- Jak porozumět základním potřebám dětí a jak být podporující a povzbuzující pečující osobou

- Grafomotorika pro předškolní děti

- Jak zvýšit pozornost a motivaci (teoreticky i hravě) a snížit napětí při přípravě

- Hodnocení a sebehodnocení v dětské skupině

Přednášky:

- PhDr. Marek Herman - Ochutnávka selského rozumu

- PharmDr. Margit Slimáková - Zdravá výživa v pohodě

foto..jpg
IVA JANKŮ

Pečující osoba, lektorka angličtiny

„Jako rodina praktikujeme jógu, o tu bych ráda obohatila dění v LITTLE FAMILY. Své tři děti vedu zábavnou formou k výuce angličtiny, a to prostřednictvím veselých písniček, říkadel a her. Práci v dětské skupině považuji za nejpřirozenější a nejsmysluplnější činnost a užívám si společně strávených chvil s dětmi.“

Od dětství byla její největší zálibou a smyslem trávení volného času pomoc s výchovou a péčí o své mladší členy v rámci rodiny. Díky získané důvěře jí to napomohlo k učení nést zodpovědnost za svěřené děti a nabytí mnoha zkušeností, které nadále uplatnila ve svém životě.

Po studiu na vysoké škole se vydala na cestu objevování jiných koutů světa a pobývala několik let ve slunné Kalifornii, USA. Zde se mimo studování angličtiny věnovala i hlídání dětí, baby - sittingu. Po návratu domů působila jako lektorka angličtiny a její cesty opět poté vedly k dětem, měla možnost působit jako vedoucí kroužku pro děti předškolního věku. S rodinou se aktivně věnuje cyklistice, horské turistice a lyžování.

Studium (aktuální): 

Soukromá střední škola pedagogiky a sociálních služeb, s.r.o., obor: Předškolní a mimoškolní pedagogika

Semináře:

- Využití terapeutických metod k podpoře dítěte

- Principy výchovných systémů, nastavení hranic v DS. Ja uplatnit ve výchově logické důsledky a ocenění. 

- Děti se speciálními potřebami: péče o "hypersenzitivní" děti

- Dětský výtvarný projev

- Adaptace a rozvoj dítěte

- Laskavost, empatie, hranice ve výchově

- Jak porozumět základním potřebám dětí a jak být podporující a povzbuzující pečující osobou

- Jak zvýšit pozornost a motivaci (teoreticky i hravě) a snížit napětí při přípravě

- Hodnocení a sebehodnocení v dětské skupině

- Výchova srdcem

- Logopedie u dětí předškolního věku

- Adaptační program pro děti v dětské skupině s akcentem na věková a vývojová specifika, Rozvoj kognitivních funkcí u dětí předškolního věku.

Přednášky:

- PhDr. Marek Herman - Ochutnávka selského rozumu

- PharmDr. Margit Slimáková - Zdravá výživa v pohodě

5573F50A-E51C-4363-9D53-E16BC73C5857.jpeg
ILONA JÁNĚ

Pečující osoba

„Splnila jsem si touhu pečovat o malé děti v rámci mého zaměstnání, a to mi dělá velkou radost. A jelikož jsem mámou tří, dnes už dospělých a samostatných dětí, můj přetrvávající mateřský potenciál využívám v oblasti přímé péče či asistence zde v LITTLE FAMILY.“

Přestože její prvotní profesí je dietní sestra (nutriční terapeut), v praxi byla mnoho let vedoucí stravovacího provozu v mateřinkách a postupně přicházela k tomu, že pracovat přímo u dětí je pro ni mnohem smysluplnější. Nyní je naplněna jak její potřeba podělit se o svoji lásku s dětmi, tak přijímat lásku od dětí.