top of page

O NÁS / Hodonín II

NAŠE MOTTO
"Našim hlavním cílem jsou šťastné a spokojené děti, které myslí v souvislostech, jsou aktivní, kreativní a mají zdravé sebevědomí."
Individuální přístup
Kvalifikovaný tým
Vzdělávání v souvislostech
Anglicky po celý den
Prostory / interiér
Prvky Montessori výuky
Jedlá biozahrada / pobyt venku
Stravování / zdravé svačinky

Kapacita dětské skupiny je maximálně 24 dětí. Na jednu pečující osobu připadá 8 dětí. Tento přístup nám umožňuje věnovat každému dítěti individuální pozornost a pečlivost, které jsou klíčové pro jejich plynulou adaptaci do kolektivu a osobnostní rozvoj. Ctíme jedinečnost každého dítěte a přistupujeme k nim s úctou a porozuměním. 

Přijímáme děti od 18 měsíců. 

 

Naše pečující osoby disponují požadovaným vzděláním a odbornými znalostmi, aby poskytovaly tu nejkvalitnější péči. Pravidelně se účastní kurzů první pomoci, díky čemuž jsou připraveny zvládnout i nečekané situace. Chápeme, že spokojenost a bezpečí vašich dětí je pro vás na prvním místě. Proto klademe maximální důraz na profesionalitu, spolehlivost a zodpovědný přístup všech našich zaměstnanců. Můžete se spolehnout, že o vaše děti bude po všech stránkách skvěle postaráno a budou v těch nejlepších rukou.

Naše vzdělávací metody vycházejí z programu akreditovaného pro státní mateřské školy. Klademe důraz na inovativní přístup, rozvoj myšlení v souvislostech a zážitkové učení. Děti vedeme jako aktivně se rozvíjející kolektiv, kde každý den přináší nové možnosti pro osobní růst a objevování světa. Podporujeme jejich přirozenou zvídavost, kreativitu a spolupráci. Vytváříme podnětné prostředí, které stimuluje jejich celkový vývoj. Naším cílem je položit pevné základy pro jejich budoucí vzdělávání a život.

 

V naší česko-anglické dětské skupině je angličtina přirozenou součástí každodenního programu. Zatímco jedna pečující osoba komunikuje s dětmi výhradně anglicky, ostatní používají jak češtinu, tak angličtinu. Díky tomu se děti setkávají s cizím jazykem již od útlého věku, což jim umožňuje si angličtinu hravě a efektivně osvojit. 

Výuka angličtiny v raném dětství přináší spoustu benefitů. Děti se učí rychleji, snadněji si jazyk zapamatují a získávají přirozený cit pro výslovnost. Navíc se rozvíjí jejich kognitivní schopnosti, kreativita a sociální dovednosti. S angličtinou budou mít v budoucnu více příležitostí v osobním i profesním životě. V naší dětské skupině klademe důraz na zábavnou formu výuky, která děti baví a motivuje k dalšímu rozvoji.

Nově zrekonstruovaný objekt dětské skupiny zaujme moderním skandinávským stylem a vzdušným prostorem, který navazuje na DS Hodonín 1. Interiér, navržený ve spolupráci s architektem, je rozdělen do hracích koutků a působí odlehčeně. Dominují zde přírodní tóny a materiály, podtržené jemnými pastelovými akcenty. Toto propojení vytváří příjemné a uklidňující prostředí, které podporuje kreativitu a fantazii dětí. Promyšlený design a funkční uspořádání prostoru zajišťuje dětem pohodlí a bezpečí během jejich každodenních aktivit a her.

V hracím prostoru dětské skupiny naleznete pečlivě vybrané Montessori hračky, které tvoří součást "připraveného prostředí" - klíčového konceptu Montessori pedagogiky. Tyto hračky hrají zásadní roli v rozvoji dětského mozku, schopnosti řešit problémy, sociálních dovedností, řeči a fyzických aktivit. Jsou přizpůsobené vývojovému stádiu dětí a zároveň stimulují rozvoj nových schopností. Děti si samostatně vybírají z pestré nabídky atraktivních Montessori pomůcek, materiálů a hraček. Prostředí je uzpůsobeno tak, aby děti prožívaly hluboké uspokojení z vlastní činnosti. Montessori přístup podporuje samostatnost, zvídavost a radost z učení, což jsou základní pilíře celoživotního vzdělávání a osobního růstu.

Přírodní zahrada je nepostradatelnou součástí našich dětských skupin LITTLE FAMILY Hodonín 1 a 2. Cílem je přirozené poznávání přírody a rozvíjení environmentálního cítění u dětí. Společně se budeme učit recyklovat, pěstovat bylinky a drobné ovoce, které využijeme při přípravě zdravých svačinek. Travnatá plocha je vybavena hracími prvky a pískovištěm, terasa poslouží k tvoření, odpočinku i hrám. Vztah k přírodě budeme v dětech prohlubovat také častými procházkami do okolní přírody. Naším přáním je, aby děti vnímaly krásu a důležitost přírody a naučily se ji chránit.

V naší dětské skupině klademe velký důraz na kvalitní a vyváženou stravu. Obědy pro nás připravuje specializovaný dodavatel, který se zaměřuje na jídla přizpůsobená potřebám dětí předškolního věku. Svačinky s láskou chystáme sami z pestrých a nutričně hodnotných surovin, jako jsou obiloviny, ovoce, mléčné výrobky a zelenina. Používáme různé druhy pečiva a domácí pomazánky, které jsou plné důležitých živin. Dbáme na nutriční vyváženost a využíváme i bylinky a drobné ovoce z naší biozahrádky. Věříme, že našim pečlivým výběrem a přípravou poskytujeme dětem to nejlepší pro jejich zdraví, spokojenost a správný vývoj.

03.jpg
Náš tým
Svatava Hýbnerová, vedoucí pečující osoba

„Nechávám svůj život volně plynout a věřím, že mě zavede na místo, kde mám být. Jsem hluboce přesvědčená, že mé poslání je práce s dětmi. Dvanáct let praxe s nimi v mém předchozím zaměstnání mi otevřelo nové obzory a nasměrovalo mě blíže k těm nejmenším. Práce s dětmi mě naplňuje radostí a smysluplností. Našla jsem dokonalé uplatnění pro svou rozvinutou empatii, díky které dokážu snadno navázat hluboký a láskyplný vztah s jednotlivými dětmi i s celým dětským kolektivem. Každý den s nimi je pro mě novým dobrodružstvím a příležitostí být součástí jejich růstu a vývoje. Jsem vděčná za tuto životní cestu a těším se na všechny budoucí okamžiky strávené po boku těch nejmenších, kteří mi tolik dávají."

Ukázka aktivit v dětské skupině

- Návštěva kina a kulturních akcí pro školky

- Divadelní představení ve školce

- Pravidelné chvilky s četbou

- Návštěvy ZOO

- Návštěvy záchranných složek

- Návštěva lanového centra s programem pro nejmenší

Harmonogram dne

6:45 - 8:30   příchod dětí, volná činnost, hry dle vlastního výběru

8:30 - 9:15   hygiena, dopolední svačinka

9:15 - 10:00 komun. kruh, přivítání dne, řízené činnosti, vzdělávací aktivity

10:00 - 11:00 vycházka, pobyt venku, pohybové aktivity a dovednosti

11:00 - 12:15 hygiena, oběd, příprava na odpočinek

12:15 - 14:00 odpolední odpočinek, četba pohádek, zpívání ukolébavek

14:00 - 15:00 probouzení dětí, hygiena, odpolední svačinka

15:00 - 16:00 spontánní a zájmové hry dětí

bottom of page